Home! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wim, Jos en Anneloes Jansen op de Haar - WaarBenJij.nu Home! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wim, Jos en Anneloes Jansen op de Haar - WaarBenJij.nu

Home!

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Wim, Jos en Anneloes

10 Augustus 2016 | Nederland, Schiphol

We zijn weer thuis! Gister zijn we om 11 uur opgehaald door de meeste gierige, onbeleefde taxichauffeur ooit, die we lekker geen fooi hebben gegeven. Koffers inleveren en door de douane ging snel, dus toen hadden nog zo'n 2,5 uur om nog even rond te kijken. Nog een paar souvernirtjes gekocht, en nog even een broodje gehaald bij de Subway. Wim wilde trouwens nog een echt Canadees biertje meenemen, maar dat is daar niet te krijgen! Alle wijn en sterke drank die je wilt, maar geen bier!
Rond half 3 mochten we het vliegtuig in en om 3 uur zaten we in de lucht! Helaas waren de films niet veranderd, en moesten we in Calgary nog een tussenstop maken, waardoor het een lange vlucht werd. En voor mannen met lange benen is dat niet fijn! Wim en Jos hebben gelukkig wel af en toe kort kunnen slapen. Rond 11 uur 's ochtends (Nederlandse tijd) zijn we geland en na paspoortcontrole en bagage ophalen waren stonden we om 12.15 in de aankomsthal! Buiten regende het, een heerlijk Nederlands welkom thuis!