Arrived in Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Wim, Jos en Anneloes Jansen op de Haar - WaarBenJij.nu Arrived in Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Wim, Jos en Anneloes Jansen op de Haar - WaarBenJij.nu

Arrived in Calgary

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Wim, Jos en Anneloes

13 Juli 2016 | Canada, Calgary

Onze eerste dag zit er op. En wat een dag! Het plan was om te vertrekken om 12.55 vanaf Schiphol. Nou, daar dacht Air Transvertragia (grap van Jos) even anders over! Terwijl we naar Schiphol reden, kwamen we erachter dat onze vlucht 4 uur en 5 minuten vertraagd was.. We hebben even getwijfeld of we terug zouden gaan, maar dan zit je thuis ook maar te wachten. Dus we zijn gewoon doorgereden naar Schiphol. Daar aangekomen konden we gelukkig de koffers gelijk inchecken, wat ons een hoop gesjouw bespaarde.

Bij het inchecken kregen we alle drie een bon van €14,95 voor een lunch/diner vanwege de vertraging. Dat was wel netjes! We hoorden dat de vertraging kwam door het slechte weer in Calgary, vanwege de onweer waren alle vluchten vertraagd.
We hebben eerst nog even een kopje koffie op het panoramaterras gedronken met m'n ouders en zijn daarna door de douane gegaan. Jos was er zo door heen, maar ik had verdachte kabeltjes bij me en Wim had een doosje met een pokerset waar ze niet door heen konden kijken. Dus dat duurde wel even. Na de douane hebben we wat gegeten, geld gehaald en vliegtuigen gekeken om de tijd te doden. Om half 5 mochten we aan boord en om half 6 stegen we op.

Na een lange vlucht met broodjes met vlees, pretzels, fudge en pizza kwamen we eindelijk aan in Calgary. Helaas moesten we ook toen weer wachten, vanwege het slechte weer konden we niet naar de gate. Een uur later stonden we bij de bagageband, en konden we zo door naar het hotel. Helaas hebben we geen contact meer kunnen maken met de camperverhuurder, dus dat wordt morgen vroeg bellen. Het is inmiddels 5 uur 's ochtends in Nederland, maar hier pas 9 uur 's avonds. Mooie tijd om naar bed te gaan. Slaap lekker!

• 13 Juli 2016 - 10:39

Margot:

Een lange dag!
    Ik hoop dat jullie een beetje bijgekomen zijn en straks met de camper van het mooie land gaan genieten.

• 01 Augustus 2016 - 19:43

Dorine:

Ohhh jij met je kabeltjes..! ;)